PogacaYanak Merhaba hanımlar ayın 14 ünde doğum yaptım o günden beri hep sarılık değerlerimiz yüksek çıkıyordu iyice yükselmiş ve yatış yaptık bugün hastaneye bize dua edin bebişim iyi olsun inşallah biran önce 😟
Gulsah3 PogacaYanak sarılık değeri ne kadar dı acaba benim kızım da beş günlük sınırda çıktı ama yatış yaptırmak istemedim doğru mu yaptım bilmiyorum