Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık şu 3 4 gündür gaz sorunu yaşıyoruz ama bu akşam gazını çıkardı geğirdi kakasını yaptı çişini yaptı ama saat 5ten beridir sürekli ıkınıyor gazını fln hep çıkarıyor ama hep ıkınıyor iki büklüm oluyor çocuğum uykudan uyanıyor ıkınırken zaten uyumuyor da sürekli ağlıyor bu ıkınmasının sebebi ne acaba