Nadides1997- Kızlar bebeğimin ellerinde kabarcıklar çıkmaya başladı sağ elinde çok yoğun bu durumu yaşayanınız var mı ?
Tanembebek5 Nadides1997- Çok geçmiş olsun canım benim 🌸 el ayak ağız hastalığı olabilir canım Bi doktora göster istersen bu aralar epey çoğaldı o hastalık ve çok cabuk bulasıyormuş küçük bebek ve çocuklara.