Kızlar bir ay önce sezeryan doğum yaptım doktorum doğumdan 4 gün sonra gitmemi söyledi hastaneye gittim ama kendisi olmadığı için dikişleri kontrol edemedi sonrasında ev işi çocuk falan derken ben de ihmal ettim maalesef gitmiş olsaydım eğer herhangi bir müdahale edecek miydi dikişlere, kendiliğinden geçmez mi ? sizler doğum sonrası kontrol için gittiniz mi gittiğinizde ne yapıldı