Merhabalar oğlum 1 yaşinda ve oksuruyor ne yapmalıyım ve çok az yiyor 5,6 gun once ateşi kalkdi dokdora gitdik antibiyotik verin dedi bide Viferon sami yazdı onlarida zorla verdim yani ağzını acmiyordu 3 cu günü veremedim çünkü çok ağlıyordu ben yakinlawdigim zaman çok korkuyordum lütfen yardım edin ne yapmalıyım