Eslem112 biraz uzun olacak ama 4 ay gaz sancılarıyla uğraşmış gibi olarak tecrübelerimi yazmak istedim.
Her sabah kimyon çayı akşamları da rezene tohumu çayı içtim
Her yemeğin içine bol bol bol kimyon attım gazı alıyor diye
Her emzirme ve bez değişimi öncesi mutlaka zeytinyağıyla karın ve ayak tabanlarına masaj yaptım ardından da uzun uzun bacak bisiklet hareketleri yaptım. Gaz çıksa da çıkmasa da gece gündüz hep yaptım.
Her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı içirdim.
Karnını ve ayaklarını sıcak tuttum. Sancı ataklarında ebebekten aldığım kiraz çekirdekli patik ve kemeri kullandım çok işime yaradılar.
Birçok gaz damlası denedim. Nurse harveys colex, nurse harveys damla, san simplex, metsil, zinco… Bize en iyi gelen Mommys bliss oldu. Biraz pahalı ama onu kullanınca rahatladı.
Mommys bliss ve maflor plus probiyotik turuncu olanı kullandık.
Bu arada tüm bunlar anlık rahatlatır, malesef kesin bitti şunu yaptım kesildi tarzında şeyler olmuyor ama en azından birkaç saatlik bile rahatlamış olmadı yetiyordu bana. Ve boooll boooll sabır, çok zor günlerdi ama şükürler olsun 4ayında kendi kemdine geçti