Alerjikrinit Merveeofs ben kaçuva magnet yaptırdım hem bağış yapmış oluyorsunuz hem hediyelik, bence daha iyi oluyor ya da bazı dernekler pasta dağıtıyor yetimlere.
[silindi] Merveeofs doğum hediyeliklerimi de kendim yaomıştım 1 yaş hediyeliğini de kendim yapacam Allah nasip ederse inşallah🙏 Doğumda makrome anahtarlık yaptım 1 yaşa da amigurumi den magnet yapmayı planlıyorum biraz araştıracam daha kafama yatan bişey yok
Uffsananebeslk Merveeofs Biz kolonya süsledik ondan vereceğiz. Bodrum mandalinalı. Magnet yaptırmadım cünkü 3 kere mevlit yaptırdık hepsi magnetti
KucukAnne344 Merveeofs hayalpartidunyasi diye bir isletmeye yaptirmistim cokta guzel.yapip iyi ilgilendiler di yolladiginiz modelleri de yapabiliyorlar