Anneoldum_ Merhabalar 3 yaşındaki kızım bu ara bana fazla bir düşkünlesti bensiz hicbsey yapmaz oldu babasına bile gitmiyor kıskanıyor saniyelik gözünün önünden ayrılınca hemen ağlamaklı oluyor Babanne anane dede vs biyere götürmek istediğinde mizmizlaniyor.benide götürmek istiyor kucağımdan inmiyor .bu konuda ne yapılabilir bazen bende bunalıyorum artık ve bu durum kalıcı olur mu nasıl olur merak ediyorum yaşayan anneler varsa fikir verin lütfen nasıl aşılır
Barbieee Anneoldum_ bnm kızımda 3 yaşına 1 ay var oda aynı şekilde son günlerde benden ayrılmak istemiyor babaannesine bile beni götürmek istiyor üst katımızda oturuyor kapıya çıksa babaannesiyle sende gel anne diyor sendrom sanırım Buda biraz hoşuma gidiyor birazda gitmiyor 🙂
Birranneee34 Anneoldum_ benimki karşısındaki koltukta oturunca bile ağlıyor yanımda otur anne diye. Ve 1 aylık kardeşi var o kadar çok zorlanıyorum ki. Herşeyde beni istiyor
Btlaltn Anneoldum_ kızımda 3 yaşına girdikten sonra bir dönem bu şekilde davrandı evimizin yanında market var oraya bile gitmiyordu babası ile annecim seni özlüyorum diyordu ramazan bayramında yeğenim annemlere geldi başka şehirden ilk defa benden ayrı kaldı eve gelmek istemedi şimdi 3.5 yaşında babasıyla, dedesiyle falan parka gidiyor artık
Lalinn Ya neden kalıcı olsun biz şuan annemizden bir saniye bile ayrılmıyor muyuz? Kreşe başlamıştır,bir olay yaşamıştır,büyüyor onun verdiği bir heyecan vardır bu da bir atak yani,geçici bir durum illâki düzelir
GezginPaNDa Yorumları okudum herkesin 3 yaş çocuğu anneye yapışık durumda benim 3 yaşında oğlum var O benim hürkuşum. tek başına her şeyi yapabilir. Yeni insanlarla gider kendisi tanışır konuşur sohbet eder. Baba oğul havuza giderler. anneannesinde kalmaya bayılır ayda bir hakkı var.