Deletedmom_62 ikibaloglanannesi 3. Gelinim ama diğer gelinler annem yaşında artık gelinlikleri kalmadı tek gelinim de denebilir aslinda😀
ruveydatas Deletedmom_62 ahaha bende aynı sizin gibiyim ötekiler 30 üstü biri yurt dışında diğeri boşandı yani çok uğraştık boşanmasınlar diye ikisinide severim etlilerimin kayınvalideme beraber yaranamıyoduk şimdi bir tek ben yaranamıyorum 🤣🤣
MommysMini ikibaloglanannesi ilk ve son. İyi ki de böyle yoksa çoook kıyaslanırdım. Şimdi bile duyuyorum eşimin erkek kuzeninin eşinin yaptığı yemekleri yaptığı işleri eve davet etmelerini 😂
Uyukizim-33 MommysMini bende 4elti 2 görümce var aptal aptal birbirlerini çağırıyorlar paylaşımlar yapıyorlar ama gel gör ki asla umrumda değil
Anonim81 MommysMini demek ki sen davet etmiyosun. Misafir sevmeyen gelin ilan edildiğine eminim 😂 İllaki kıyaslayacak birini bulurlar.
Demirbey07 MommysMini bende tekim iyi ki tekim diyorum çünkü aynı şeyleri yaşıyorum falancanın eşi gelini vs diye bir başlıyor eşim ohooo…bir de eltim olsaydı demek ki beni delirtirdi herhalde 😤
Maco_44 ikibaloglanannesi 2 geliniz ama ilk evlendim küçüğüm eltim 1 aydıe evli ama aramızds 10 yaş var😂 ilk gelinim ama bakarsan 2. Gelinim
Mhakan_fatimanur Merveeofs bende öyle büyük gelinim ama eltim 2 yaş benden büyük ama yinele büyük geliniz 😂😂
Elfgrn ikibaloglanannesi şöyle eşim 5 erkek kardeş eşim 3. Numara ilk evlenen biziz sonra evlenen yok işte haftaya en büyüğün kız isticez doğal olarak büyük gelin sayılıyorum ilk olarak 😁