Geçmiş olsun. Benim oğlum da 11 aylık. Yakın zamanda dirençli 41 dereceye kadar çıkan ateş yaşadık. Ateş düşürücü şurup da veremiyordum. Kustuğu için. 4 gün fitil ve soğuk uygulamayla devam ettik. Gecemiz gündüzümüz karışmıştı artık. Çocuğa şaşmıştık. Doktor kontrolüne gittik. Tahliller temiz çıktı. 4 gün devam etti. 5. Gün sabah fitil verdim öğlene doğru yüzde başlayıp sonra tüm vücuda yayılan kırmızı döküntüler başladı. Bir daha da ateş çıkmadı. 2. doktor kontrolünde kızamık ya da altıncı hastalık şüphesiyle kan tahlili verdik. Çok şükür kızamık çıkmadı. Zaten belirtiler de altıncı hastalığa birebir uyuyordu. Yavrum 2-3 gün içinde döküntülerden sonra normalleşmeye başladı. İştahı düzeldi, kusma kalmadı. Döküntüler de sorunsuz geçti. Muhtemel sizin de benzer bir surum olabilir. Dikkate alın derim. Ayrıca diş ateşi 38 dereceleri geçmez. Daha yüksek ateşler de ek hastalıklardan şüphelenmek de fayda var.