Bizde genetik annem babam dedeler anneanne babaanne herkeste var bende de vardı ama sadeve dizimin arkasında zaten vücudumda ki bütün damarlar çok belirgindir bir ara kalp ve damar ceraahına gittim Daflon diye bir ilaç yazdı genlerde var illaki olacak ilerde hamilelik tetikleyebilir bunu sürekli kullan dedi bi ara sıkıldım bıraktım (ergen cahilliği) ilk doğumum normal ondan sonra bie tık arttı ikinci sezaryen şimdi bileklerimde bariz belli birde kaval kemiğimin orda tek bir damar uzun belirgin ve şişti doktora sordum daflona geri dön bunun tek ilacı bu zaten dedi bu arada oğlum 1 yaşında ve emziriyorum artık yalını geçmiş içebilirsin dedi siiznkilerde yaşını geçtitse direk başlayın bu ilaca yine kalp ve damar cerrahına gidin ama oda bu ilacı verecek zaten