Güzel Annişler hepinize merhaba benim aklıma takılan bi konu var oğlum 15 aylık hatta 15 ayının yarısına geldi nerdeyse hala 4 tane dişi var 2 üstte 2 altta yaşıtlarına ve daha küçük aylık olan bebeklerin bile 4 tane yukarda 2 tane aşşağıda dişleri var bu neden olur yardımcı olur musunuz ?