bunemeselaa Kızlar dün bi marketten dondurma alayım dedim şimdi açtım baktım bi değişik yani tarihine baktım tam 8 ay geçmiş. Şimdi fişimde yok ben bunu iade etsem alırlarmı inanım parasında değilim ama koskaca 8 ay geçmiş 🤦♀️
Mysmrtfrt bunemeselaa dondurmanın paketini götürün tarihi gösterin sonuçta hep gittiğiniz yermiş dün dondurma aldığınızı da biliyorlardır
Ahhannelik bunemeselaa sürekli alışveriş yaptığınız yer ise sıkıntı çıkarmaz sanmıyorum çıkarırsa kamera vardır aldığınız günün görüntülerine baksınlar saatini verin ne aldığınız görünür zaten
midekoruyucu bunemeselaa sürekli gittiğin bi yer ve tanıdıklarsa git götür değişirler diyw düşünüyorum. Yani aynı bu şekilde anlat yeni aldım tarihe dikkat etmemişim dersin. Sana tuhaf bakılsın istemiyorsan da herkesin içinde gösterme. Bi kenara çek kızlardan birini ona söyle 😄
Bebitom_3 bunemeselaa paketi alıp götür. Ben bunu yeni aldım sürekli sizden alışveriş yapıyorum. Tarihi geçmiş diğerlerinide kontrol edin isterseniz diye söyle
bunemeselaa Kanıtla derlerse nasıl kanıtlayacağım ? Devamlı hatta hergün gitmiş olduğum market beni tanıyorlarda
bunemeselaa Mysmrtfrt evet kızlar beni tanır ama birsürü müşteri alışveriş falan yalancı konumuna da girmek istemiyorum o yüzden sordum 🙏🏻
Mysmrtfrt bunemeselaa paket götürüp anlatırsanız sizi anlayışla karşılayacaklarını düşünüyorum 🥰 ne kadar ince düşüncelisiniz başkası olsa bağıra çağıra iade eder onu valla
bunemeselaa Mysmrtfrt ❤️❤️ gidip konuştum ama fişi saklamadığımı söyledim kız sağolsun yardımcı oldu önce kem küm etti fişin yok falan bende dedim siz aldığınız dondurmanın fişini saklıyor musunuz? Sonra gidip dondurmalara baktı benim aldığımdan 3 tane daha aynı tarhli vardı kaldırdı özür diledi. İade istemedim yerine tarhi geçmemiş dondurma aldım 😀
Melekdah1989 bunemeselaa aynı üründe tarihi geçmiş olabilir ordan anlarlar . Bir tane kalmışsa onu da siz aldıysanız bilemem
Mysmrtfrt bunemeselaa oh çok şükür tabi ki 3kuruşluk para önemli değil ama neden hakkınız olanı almayasanız ki değil mi 😅 en azından bundan sonra dikkat ederler. Sevindim adınıza🥰
bunemeselaa Mysmrtfrt aynen kızda çok mahcup oldu dondurmanın tarihine bakmak hiç aklıma gelmezdi diyo 😀
sadekahve_bitter bunemeselaa hiç mi kontrol etmiyorlarmış yuh ya bi çocuk yese belki zehirlenecek bundan sonra kontrol edin deseydiniz 🙈 Bu arada 3 kuruş değil ya uçmuş fiyatlar en kötüsü 50₺ 🤭