Evnblgl kaç haftalıksınız bilmiyorum ama bendede olmuştu ödem çevremdeki arkadaslarımda da vardı erken doğum yapan olmadı aksine gelmedi bebekleri benmkide gelmedi sezaryen olmuştum yürüyüş yapın su tüketin doğumdan snra asıl ödem oluyor hiç olmadıgım kadar şişmiştim