Zcelik Merhaba anneler. Kızım 17. Ayının içinde. Bu ara normalin dışında davranışları var🤦🏻♀️ kim görse iki yaş sendromuna girmiş diyor. Daha erken değil mi? Sizin çocuklarınız ne zaman 2 yaş sendromuna girdi? Teşekkürler 💐