SemaKa tabi ki her bebeğin gelişimi farklıdır ama birincisi sarılık açısından çok müsait yeni doğduğu için bu yüzden sık beslenme öneriliyor ayriyetten sarılık da çok uyku yapar ikinci olarak bende yeni bir anne olarak söylemem gerekiyor ki biz bile 4-5 saat de acıkıyoruz o daha 11 günlük minicik bir bebek . ilk 40 gün hiç uyumadım diyebilirim ,anne olmak gerçekten fedakarlık istiyor ve çok zor ama hangi doktora sorarsan sor internetten araştır ,bebişinin en fazla iki saatte bir beslenmesi gerekiyor :) tabi ki yine de bebeğin için en iyisini sen bilirsin kuzum