43 günlük bebeğim uykusunda sürekli ıkınıyor. Günde bir en az 3-4 kere kaka yapmasına rağmen özellikle uykusunda sürekli ıkınıyor. Ikınmaktan uykusundan uyanıyor. Doktorumuz normal dedi ama bebek çok rahatsız oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Çözümü nedi?