Selam kizlar ben 4 hafta önce doğum yaptim sütüm yeterince geliyo ama kizim emerken yoruluyor uyuya kalıyor ortalama 20 dakika emiyor ne kadar cabalasamda devam emmiyor uyanmiyor
Göğüslerim çok aciyor yanıyor sisiyor, sol göğsüm kızardı hatta vücudumun sol tarafı uyusuk yanıyo çok rahatsiz edici can acitici süt bosalmadigi için tikaniklik olduğunu düşünüyorum mastit olabilir mi oda var tabi. Sağmaya çalıştım göğüslerim bosalsin da rahatliyim hem bebeğimde doysun diye ama sağma makinesi ise yaramadi süt gelmedi. Sütümün olduğuna eminim ama sagınca gelmiyor. Ne tavsiye edersiniz ne yapicam meme bosalmadigi için sütüm azalir diye korkuyorum canımda yanıyor sinirlerim çok bozuk çok sağmaya çalıştım dahada kötü oldu
Emdikten hemen sonra mi sağmalıyım ne yapayım yardım edin 😢