Birdunyabircennetannesi 94busra94 Eeee o zaman olma riskiniz var demektir ve bunu da kan tahlili veya test söyler bizler değil
94busra94 Birdunyabircennetannesi hani ben basina boyle bisey gelen var mi diye sordum bende biliyorum test almayi onceden bi yokliyim sizi dedim
94busra94 defnektl bilmiyorum ama emin olmak istiyorsaniz hastaneye kan verin derim orda kesin sonuc cikar benimde regl gecikme olursa test yapcam
Tubii02 94busra94 onu bilemiyorum ama çok kırmızı ise ve pozitifse doktora gidin bence hemen benim yerleşme kanamam kahverengi tarzında idi herkeste de olmuyor zaten