Woman35 yatışım esnasında doktor 34e kadar beklicez demişti kilo akımı oluyordu ama 2 haftada 200 gr almıştık 800 gr iken hastaneye yattım 1 kilo doğdu bebeğim, kilo alımı çok yavaş oluyordu bebeğe giden sol damarda akım kaybı olduğu için, genetik test de yaptırdım fakat bir neden yoktu ne kadar dikkat etsemde erken doğacakmış, ben sanki nadir bir durum olarak görüyordum fakat benim gibi 20-30 yaş aralığında aynı nedenden kaç kişi yatıyordu perinatolojide, her gün de ayrıntılı ultrosonla bebeğime bakıldı, nst ler çekiliyordu, öyle bir süreç geçirdim şuan çok şükür bebeğim büyüyor hiçbir sıkıntı yok :)