Bırakmak sandığın kadar kolay değil annem bir sene boyunca daha ağır dozlar da ilaçlar kullandı bir gün kontrole gittiğinde doktor dozajını azalttı bu ona moral ve motivasyon olunca aniden bıraktı ilaçları tabi ki çok zorlandı geceleri özellikle gündüzleri hep kendini oyaladı çıktı yürüyüş yaptı temizlik yemek elinden gelen aktiviteler ama şuan eskisinden daha iyi kafaya bir şey takmamayı öğrendi ve eskiden kimsenin kalbi kırılmasın diye susan annem şimdi herkese çatır çatır lafını söyler ve buda ona daha iyi geliyor kendini daha iyi hissediyor