Merhaba anneler, oğlum 4 aylık kesinle bebek arabasında kalmayı sevmiyor. Dışarı çıkardığımda çok zorlanıyorum. Anne kucağı filan hiç biri işe yaramıyor. Evde olduğu zaman da oyun halısında filan çok kalmıyor zaten en sevdiyi şey yüz üstü zamanı. Yalnızca o şekilde bir süre oynuyor diğer türlü kucağa alınca sakinleşiyor. Öneriniz nedir?