ElaZeyAras İki yaşında kızım var saçları hiç uzamıyor ondan küçük beneklerin bile saçları gür ve uzun . Korkum şu yönde acaba vitaminsiz mi ? Bu yüzdenin saçları uzamıyor . Doktora götürmelimiyim .
Dry_cn ElaZeyAras büyümüş aslında isterseniz kan değerlerine baktırın birsey çıkmazsa buradaki anneler ecowell öneriyorlar henüz mustela stoğu bitmedi elimde bitince bende deneyeceğim
Elanurunannesi28 Bir tanıdığımın kızının saçları da üç yaşına kadar çok kısaydı sonra bir kaç ay içinde hızla uzamaya başladı. Her çocukta farklılık gösteriyor sanırım.
ElaZeyAras Elanurunannesi28 umarım dediğiniz gibidir . Ama ben yinede doktora götüreceğim sanırım ya vitaminsiz se diye
Ltblgrnk Merhaba vakit geçmiş biraz ama kızınızın saçı uzadı mı acaba :) bizim de aynı durum var şuan