Rumika Bir mama sandalyesinde ayak koyma yeri olmalı mı mutkaka, nasıl olmalı? Mesela Baby plus gourmet mama sandalyesini gözümüze kestirdik, ayak koyma yeri var fakat uzunluk olarak ayarlanmıyor, bu çok önemli midir
witcher Rumika Önemli tabi boyu uzakdıkca asağı indiriyorsun gerçi biz çok kullanamadık ayak yerini en son çıkarttık tamamen çünkü basıp ayağa kalkıyordu ordan aşağıya 🤦🏼♀️
Aynenkanka Rumika ayaklık olmalı tabi ki, ayakları boşlukta kalmamalı. Emniyet kemerini hep takılı tutacaksınız ayağa kalkabilme ihtimali var çünkü
Yusufff-41 Rumika olmasa daha iyi canım benim aldığım sonra masa falan oluyor çıkartma gibi durumum yok yemek yer yemez indiriyorum
Rumika witcher kendini kaldırma kısmını hiç düşünmemiştim instagramdaki doktor/annelerden ayak basma yeri olsun diye bir söylem duyunca.. ay cok tesekkur ederim
Ayseee60 Bence olmamalı basıp orala güç alıp itiyorlar kendilerini. 2 adet mama sandalyesi aldım birisi baby plus star diğeri joie mimzy joie asla sevmedi icine çöktü resmen çocuk diğerini kullanıyoruz
bmmomss Rumika ayaklarını yere basar gibi basıp güvende hissetmeleri açısından birde yanlış değilsem Allah korusun boğazına bişey kaçma durumuna ayağıyla destekleyebilmesi adına diyorlardı bi kaç videoda bence olması daha iyi zaten bebek yemek yemiyorsa mama sandalyesinde ne işi var ki tek başına o yüzden zaten başında olacağınız için öylesi daha mantıklı
Arya060222 Ayak basma yeri olması söyle önemli bebekler ayakları bosluktayken rahat edemiyorlar güvende hissediyorlar bu yüzden sağlıklı bir yemek yeme olmuyor ama ayakları sağlam basarsa güven aldığı için daha huzurlu verimli oluyormus yemek yedirme bilimsel bir araştırma bu
Ayseee60 Arya060222 doğrudur ama atıyorlar kendilerini ve çıkmak istıyolar benim için güvenliği önemli
Arya060222 Ayseee60 benim kızımda kalkıyor kemer olsa da kalkıyor yanlız asla birakmadigim için sorun yaşamadım çok şükür