Hiç yapmadım,haziran doğumlu kızım havalar sıcak olduğundan çocuğu bir de böyle bunaltmayayım dedim yapmadım ama belli bir aya gelene kadar bir ses olduğunda uyurken,elleri sıçrardı hareket eder kısa süreli uyanırdı belki kundak olsaydı sıçramazdı bilemiyorum