Son günlerde sürekli bir iki dk emiyor sonra çok fena mememi ısırıyor bağırıyorum acıdan. Bugün adam akıllı emmedi bile hava çok sıcak zaten aç su içmeyen çocuk suya abandı karnını onunla doyurdu bence. Bazen severken ısırır gibi yapıyordum ondan mı öğrendi sürekli yapar mı ya tok olsa anlayacağım açkende yapıyor artık emxirmekten korkuyorum ısıracak diye