Kevserakb Ya kızlar çok huysuz çok üzülüyorum ne zaman geçer bugün oldu yarın devam eder mi ? Sizlerde nasıl geçti
Deletedmom_70 Kevserakb Çarşamba günü olduk 4. Ay aşını iki gün biraz huzursuzluk oldu, bugün biraz daha iyiyiz. Ateşini kontrol edin. Ben gerekmediği sürece de ilaç verme taraftarı değilim. İnşallah sizde güzelce atlatırsınız
Kevserakb gizemkaran ben 5 saatte bir verdim bugün çok huysuzdu yarına iyi olur inşallah canım benim nasıl ağrıdı canı🥹
Kevserakb Deletedmom_70 inşAllah canım💕 Çok ağrısı var hissettim ondan verdim bugün hep 3 kere 5 saatte bir 😣 yarına iyi olur umarım
Deletedmom_70 Kevserakb inşallah zaten ilk 24 saat çok zor geçer sonraki saatlerde biraz daha rahatlıyorlar🌸