Zeynepkrhsn2611 benim de bebeğim 3 aylık ve bizim beşiğimiz de dediğiniz özelliklerde yoyko belki aynı model bile olabilir , ilk etapta reflü yatağı ile ayırıyordum ama bizimki sevmedi reflü yatağını bi türlü em son bizde beşiğin içindeki yatağın altına bi şeyler ekleyerek eğim verdik reflü yatağı givi kullandık ama bu sefer de bebek kayıyordu desteklesin diye ayağının olduğu yere ve bi yanına bi kırlent yerleştirip bebeği sabitledim o şekilde rahat etti hatta 1-2 haftadır eğim yapan eşyaları da kaldırıp yatağı düz hale getirdik gazını vs çıkarıp yatırmaya özen gösterin Allahım izniyle ni şey olmaz inşallah. Şimdi ben de acaba artık ayağının oradaki ve bi yanındaki kırlent kaldırsam mı diye düşündüm sizin post üzerine