. Öncelikle doktora hiç başvurmadım ondan önce sizlerin fikirlerini almak istedim . Oğlum 21 aylık ilk ve tek çocuk pek sosyal hayatımız yok genelde evdeyizdir ama oğlum hep gördüğü insanlardan bile uzak duruyor onları sevmiyor gibi hiç yanlarına gitmiyor çocuklarla oynamıyor , dua sıralarda sesli ortama girdiğinde kulağını kapatıyor çığlık çığlığa ağlıyor .. komutları canı istemediği için mi yapmıyor tam anlamıyorum bazen hiç oralı olmuyor ama sanki daha çok inatci bir çocuk olduğu için olabilir diye düşünüyorum .. onun dışında göz teması kuruyor benimle gülüyor oynuyor mutfak eşyalarıyla oynamayı çok seviyor onun dışında soğuk şeylere dokunmuyor sevmiyor örneğin dondurma .. dondurma sevmeyen bir çocuk 😕 soğuk içecek içer ama bu tarz ani soğuk olan şeyleri sevmiyor sadece anne ve babasını istiyor kelime olarak bi kaç kelime söylüyor bazen hiç ummadığım şeylerde zekilesiyor ama daha basit şeyleri yapamıyor mesela bana birley getirmeyi bilmiyor kendi kendine elinde varsa verirse al diyor ben isteyipte getirdiği olmuyor hiç yolda yürürken komut almıyor kendi kafasına gitmek istiyor bilmiyorum uyaran eksikliği mi otizm mi veya karakteri mi böyle anlayamıyorum… bugün mısaifleikteydim 3-4 kişi olmamıza rağmen sürekli kulaklarını kapatıp ağladı