Kızlar hayırlı geceler bugün 5 gün oluyo doğum yapalı bebeğim 3100 gram doğdu ama 34+3 de tansiyon yüksekliği ile acile gittim yatisim yapıldı yaklaşık bi saat sonra 1 doz ciğer geliştirici yapıldı tansiyonum düştü bu sefer çocuk çok kasilmaya nstde sanci cikmaya basladi aradan 4 saat sonra sezeryana aldılar beni bebeğimin ciğeri gelismedigi için kuvezde ve ilk 3 gün solunum cihazına bağlıydı sonra arada çıkararak solunum almaya başladı kendi kendine nefes aliyo ama arada makineye bağlıyorlar acaba kaç gün kuvezde kalır 34 hafta doğum yapan annelerim bilgilendirir misiniz beni kuvezden sonra servise mi çıkar yoksa direk evemi gelir acaba