Alprslanatess merhaba benim kızım da 2 aylık ve aynı bu şekilde yatıyor. Ve korkmayın ben doktoruma sordum. Henüz tam dünyaya alışmadıkları için böylelermiş. Pozisyonunu değitirin ama arada ben kızımı yatırırken yan yatırıyorum genelde arkasına yastık koyuyorum ve çok rahat uyuyor. Bir de yan yatırınca sarılın ona iyi hissedecektir