Kızlar kizim 11 aylık bay bay alkış falan yapmıyor tamam bende öğretmemis olabilirm kelime de hiç yok sadece ağlayınca ağlama anında belki annee diye ağlıyor yada ben öyle duyuyorum bir kere baba dedi o kadar hiç devamı gelmedi ona ismiyle seslendiğim zaman dönüp bakmıyor bazen bakıyor hemen bazen en ufak sesi duyuyor bazen kendimi parçalıyor um duymuyor beni bir ortama girince de öyle eslina diyorlar çoğu kez bakmiyor konuşurken yüzümüze bakıyor goz temasi iyi al ver dediğimde alıp verir hayır dediğimde de yapar komut aloyor gibi bilmiyorum çözemedim ama agirmi istiyor diye düşünüyorum bazen kafayı yemek üzereyim doktor gelişim peediatriye yönlendirdi gideceğiz ama normalmi bunlar geç oturdu geç döndü acaba bundan mi oluyor oyun oynarken oynuyor ce ce yapınca kahkaha atıyor beni tanıyor gel kaçma diyince kovalmamaca oynuyor ama dediğim gibi isimine tepkisi az ne yapmalıyım