Bebeğim ,6 aylık pazar günü karpuz yedirdum Pazartesi günü kanlı kaka yaptı doktorlar karpuzdan böyle görünüyor kan da olmayabilir sonraki kakasını takip et dedi bir daha kaka yapmadı salı günü de kollarında alnında omuzlarında boynunda bacaklarında biraz böyle şeyler çıktı hastaneye götürdüm besin alerjisi olabilir isilik olabilir dedi tedavi dedim kendiliğinden geçer terletme dedi terlememesi imkansız pencereleri açtım diye de usuttu ona da ilaç kullanıyoruz