kubraserra canım regl maalesef sütü etkiliyormuş hatta korunmayı bile etkiliyormuş yani sütüm korur diyip de korunmasız ilişki olmasın dedi doktor. Ben zorunlu sezeryan oldum, 40ım çıktı 55. Gün biraz pembemsi lekelenmem oldu ama doktor demişti ultrasonla baktı regl olcaksın ama emzirdiğin için kesik kesik olur dedi o hafta öyle hafif lekelenme oldu daha da regl olmadım.