Bebegimi mamayla besliyorum gazi cikiyor ama yatirinca kusuyor. Hem peynir gibi bazende direk sütü kusuyor bu yuzden hep dik tutuyorum daha az kusmasi icin. Siz bebegi besleyince ben gibi kucakta tutuyormusunz yoksa sknti olmadan direk yatagami birakiyorsnz. Her mama ictikten sonra da hemen uyur mu ? Bebegim 2 aylik