Yaaa hayırlı uğurlu olsun . İki bebik annesi olaraktan maşallah diyorum sana. Gerçekten ikisini bir görmen lazım hem birbirlerine çok gülüyorlar bazen de çok cirliyorlar ikisi de kız 🫣 ama geçiyor bu günler ileride daha güzel temelimiz oluyor . İkisini gördükçe canın kaynıyor