Merhabalar arkadaşlar sizlere bisey sormak istiyorum ayın 9unda 3 ayını dolduracak oğlum şuan sürekli sohbet ediyorum ona masallar okuyorum göz teması var ama istediği zMn kuruyo bu göz temasını genellikle çevresini inceliyo ve gülüyo ama sürekli değil oyun halisindan hoslanmiyo daha adıyla seslendigimde dönüp bakması gerekiyomu yani bana biraz yardımcı olursanız sevinirim