Kıslar merhaba
Spiral taktırmak istiyorum. Taktirisam baska yöntem kullanmayiz ek olarak. Doktorlarda koruma orani çok yüksek gerek yok diyor zaten bu sekilde korunan var mi sıkıntı yasamayan?
Kayarsa anlamaz gebe kalırsam diye korkuyorum bide beni bi aydinlatsaniz Allah için. Randevu aldim ama hala kararsızım.