Pek bi çare yok maalesef. Geçeceği varsa geçiyor. Bizim 2.5 ay sürdü, yaptırmadığımız test kalmadı, kendiliğinden geçti. Lütfen sarılık için kendinizi yıpratmayın, 18 in üstünde değilse bir etkisi olmuyormuş. Bizim ortalama 13 le geçti 2.5 ay.
Eşimin de 3 ay sürmüş belki ırsidir.