Ebru5844 Oğlum 6.ayina yeni girdi 7 kilo 770 gram 2 aydır kilo almıyordu 20 gün içinde 400 gram almış doktora gittik normal dedi ama bana zayıf gelior bebeğim sizin bebekleriniz kaç kilo acaba? Bu arada emziriyorum sütüm yetmiyor diye endiseleniyorum
eflin123 Ebru5844 benim ki 5.800 gr ve 6 aylık bende çok takıyorum kafaya ama Dr genetik minyon olacak dedi
ebruztrk Ebru5844 bizimkide 4 aylikken 7 kilo 100 gramdi 500 gram almisti 6 aylik ölçümü var 22 sinde ama hemşirenin artik eskisi gibi kilo almaz dedi hareketlendikleri için çok kilo almıyorlarmış eskisi gibi korkma yani hem gayet güzel bence kilosu benimki de buyuk ihtimal ayni civarlarda olur
Viyan Doktor normal demişse takma canım onlar daha iyi biliyor sonuç olarak biz anneler takıntı yapıyoruz. Benim 2 ay 21 günlük 6.700 kg bana bile az geliyor
Ebru5844 Balbocegiiiiii yok gerçekten ilk çocuğum olduğu için hem bilmediğim için hemde daha önceki aylarda daha tombiş geliodu gözüme şimdi zayıf gelior sutumden supheleniyorum o yüzden srdum
bestmaam23 Ebru5844 kilo almasının sebebi olarak bir şey dedi mi doktor size benim oğlum da 1 hafta sonra 6 aylık olacak ama 4. Ayından beri 200 gram anca almıştır
Sinem1205 Ebru5844 benim kizim 6.ay aşısın da 8500 kg çıkmıştı ama doktorumuz ayına gore cok fazla dedi bence sizin gayet iyi olmasi gereken kilo da 😊
Sinem1205 Usnac1995 2980 kg dogdu ve her ay kontrole gittigimiz de kendi doktorumuzda saglik ocagindaki hemsiremizde hep kilosuna fazla dedi ki hic mama almadı kizim sadece anne sütü aldı. Suan 9 aylik 10 kg daha dün saglik ocaginda aşımız vardı 1 yaş boy ve kilosunda dedi ordaki hemsire
Usnac1995 Sinem1205 sizin doğum kilonuza göre baya iyi almış maşallah. Biz dede sadece anne sütü, 9. Ayda 9.500 dü kilosu. Boyuda 74. Sizinkinin boyu kaç acaba, benim oğlum içinde 1 yaş boy dediler