Kagankubra Kizlar merhaba oğluma rotanin ilk dozunu 3 ayda yaptırdık smdi bu hafta 5. Ayina giriyor yapılması gerekiyor ama suan da yaptırmayacağız 10 25 gun gecikmeli yapılsa etkisini kaybedermi bu sekilde yaptiran varmi acaba
Rabia-avci Ben gec yaptirdim doktorumun israriyla yaptirmayi düşünmüyordum cunku ama keske vaktinde yaptirsaydimda evladim iyi olsaydi kaninda enfeksiyon cikti ve malesefki el ayak hastaligina yakalndi vaktini gecirmeden yaptirin