Zeynep_ercglr Merhaba hanımlar Bugün tam 1 aylık olduk ve hastahane ler dışında ilk defa bebeğimi gezmeye çıkardım ama sanki biraz huzursuz oldu . Sizce erken mi oldu sizler ne zaman bebeğinizi çıkardınız
TheBaby Zeynep_ercglr Hastane zaten dışarı çıkarmaktır canım. Yani çıkmış zaten. İlk olarak hastaneden evede bebelerimizi dışarı çıkarıp getirmiş oluyoruzya. Gezmeyi sevmiyordur belki. Bazen oluyor çocuklarda. Eve gelince susuyorsa sorun budur sadece
Deletedmom_78 Zeynep_ercglr ben 1 ay olmadan çıkarmıştım ilk bebeğimi alıştırın sizde eminim sevecektir dışarıyı😊
Pelopelo Zeynep_ercglr Uc gunden sonra her gun cikardim. Bagisikligi guclu, saglikli, sosyal bir bebek oldu. Hic zarari yok iyi yapmissin
menek16 Zeynep_ercglr hep çıktım öyle 1 ay 40 gün 10 gün beklemedim zaten sıcaktı evim kiracıyım klima vs taktıramıyodum artı agır bi lohusalık olunca evde durmadık
marisback Zeynep_ercglr ben sezaryen sonrası iyileşir iyileşmez çıkarttım 1 aylık değilken şehirlerarası gittim. Bence alıştırın ki dışarıda huzursuz olmasın bizimki şimdi evde darlanıyor 😂😂
tosbiksmoms Zeynep_ercglr 11 günlük falan da dışarıya çıktığımızda 20 günlükken de kayınvalidelere Ramazan Bayramı’na gitmiştik
Zeynep_ercglr Hastahaneye arabayla gidip geliyorduk bebek dışarı yüzünü doğru düzgün göremedi bile . Bugün resmen ilk günü gibi . Ama teşekkürler yorumlarınız rahatlattı arttık çıkarıcaz yani sosyalleşmesi için gerekliymiş
Nazlimu_ Zeynep_ercglr 3 günlüktü 🥹 hastanede kontrole gitmiştik. Ordan sonra eve gitmek istemedik. Biraz dolaşıp bi kahve içmiştik 🥰 sonrasında da hiç evde durmadık sürekli gezdik 🥰