

Kizlar belki bilen vardır umaç/omaç deniliyor heralde bende internetten gördüm mutfak robotu ile yapılıyor
2su bardaği un 1yumurta ama beyazını denememis bebişler için sadece sarisi(ben sadece sarısıyla yaptım) ve biraz su.Burada dikkat etmek gereken nokta kıvamı, suyu ona göre dökmek gerekiyor.Once un ve yumurtayı robotta karıştırıyoruz sonra su ekliyoruz çok ıslak olmicak biraz ele gelince böyle tane tane dökülecek, robotunuz küçükse ikiye üçe bölün benmki küçüktü başta komple karışmadı ikiye bölüp yaptım.Tepsiye koydum kurusun bebisimin corbalarina koymayi düşünüyorum yada erişte gibi yapıp yogurtlamayi düşünüyorum henüz disimiz yok çokta güzel oldu sizlere fikir olsun