Ozgegemen1506 şuan en zor zamanlarindasin ama az kaldı. 1 ay sonra gaz problemi vs bitince çok rahat edeceksin. Ne duygular içinde olduğunu derinden hissediyorum. O zamanlar hayatım mafolmuş gibiydi. Duş alamiyordum, yemek yiyemiyordum. Bebegimlw birlikte bende ağlıyordum . Hatta bende post açtım burda. Şimdi oğlum 23 aylık. Şimdide çok zorlanıyorum ama ilk 3 ayda olduğu gibi değil. Merak etme geçecek, gececegini bil sabret . Allah yardımcın olsun. 💗💗