Merhaba herkese 🌺
Bebeğim 5,5 aylık yavaş yavaş tadımlara başladık. Ek gıdaya geçeceğiz ve sadece mama içiyor bebeğim. Ek gıdayla birlikte suya da başlayacağız size sorum e bebekte satılan bebek sularından aldım mama ve içme suyu olarak direk onu kullanabilir miyim? Şimdiye kadar hep hazır içme suyunu kaynatıp vermiştim. Bebek suyunu da kaynatmalı mıyım özellikle direk içeceği suyu ?