Prensesannesi09 Resmen bizi anlatmışsınız. 26 aylık bebeğim. Aşırı hareketli yapmadığı şey yok. Öyle bir futbol oynar öyle bir scooter sürer ki sanırsın 5 yaşında çocuk. Ama kelime yok. Toplasan 5-6 adet ten fazla çıkmaz. Söylediği kelimeyi bidaha söylemediği çok oldu. Özellikle kullandığı kelimeler, aç, atta, gel,bu, mama….
Sadece bunlar başka yok. Yaşıtları cümle kuruyor. Bunun dışında her şeyi işaret ederek gösterir anlatır ister. Doktora gittim 2 kez. İkiside bekleyin dedi dil terapistine gerek yok dedi. Ama endişeliyim. İster istemez bekliyor insan. Konuşmayı geçtim kelime istiyorum artık