tugcedoganay1 ben ilk dogdugunda laroche ile basladim baktim ki fiyatalri cok yukseldi mustelaya gectim 17 aya kadar falan mustela kullandim bir skinti yasamadım aonrasinda jhons baby aldim kuruttu cocugun vucudunu sonra daline gectim 25 ayligiz evet icerik olarak belki temiz degil ama bir zarari olmadi. Drumuz hep sey derdi icerigi en temiz olan urunun icinde bile zararli seyler var her banyoda sabunlama derdi hala oyle devam ediyorum bir dusta sampuanladiysam digerinde sampuanlamiyorum