Aranızda aynı durumu yaşayan varmı bilmiyorum ama birileri yardımcı olsun gerçekten çok yoruldum 17 aylık doğdugu günden bu yana hiçmi huyu değişmez 3-4 aylıkdı etimizi tutup yoluyodu cimcikliyodu kaynanamın dudagını tırnagıyla kopardı resmen aynı şekilde annemin burnunu parçaladı bizi hiç sormayın çocuktan günlük şiddet görüyoruz iletişim kurmak için yapıyor diye düşündük ama cidden çok yıprandım sinirden kaç kere ağladım niye böyle saldırgan anlamıyorum altını değiştirirken durmaz tekme atar süreklide uyarıyorum canımızı acıyor yapma ne anlarsa artık uyarıyorum yemek yemesi ayrı bir dert aynı durumda olan varmı 😞