edafmo ben de tüp bebek ile hanile kaldım, transferin 12. Gününde acıbademde test vermiştik beta için şimdi o sonuca baktım 5.3 altı zaten hamile olmayan kadın verisi olarak geçmiş, bu değer sürpriz yapıp yükselse de teknik olarak ancak 5.3 görür.. tüp bebek sabır işi, ben sabredip her daim yeniden denemek taraftarıyım. Allah isteyen herkese nasip etsin (benim 12. Gün değerim 591 idi)