mLyyk 2 kutu boya aldım düşünmeden, 3 gündür korkuma kullanamadım. Emzirirken saç boyayan, boyatan var mı? Bebeğime zararı olur mu? Doğal bitkisel falan demeyin aldım normal olanlardan.
Meloyloy mLyyk Ben hamileyken de boyadım, emzirirkende boyadım, bişey olmadı. Ama saçım boyalıyken yaklaşmadım bebeğime. Dr bişey olmaz demişti.
Ecmysnhan1 mLyyk bende daha yeni boyadım 2 aylık bebeğim ve emziriyorum boyadiktan sonra ilk sütümü sagdim attım ben ama sonra emzirmeye devam ettim
izd mLyyk hamileliğin ilk 3 ayında istemedi doktorum sonra da phyto color ile boyadım halen onu kullanıyorum